onsdag 6 november 2013

Ett ensamt cykeldisco med gott resultat

Så var jag i den där spinningsalen igår igen. Med min nya skiva trodde jag tills väskans innehåll visade på något helt annat. Plan B och trots att det inte blev som jag tänkt så blev det så himla bra ändå. Cykeldisco! Power vs relax, Skooter vs ATB. Ett pass jag bara kört delar av tidigare. Men igår med alla häftiga effekter med våra lampor vi har i vår spinningsal nere på Sportsgym City drog jag igång en egen cykelfest. Vilken känsla det blev, fast jag var alldeles själv. 55 min spinning plus nedvarvning och stretch så hade jag skapat ett härligt träningstillfälle även igår.

Att cykla för sig själv är ju annars ganska tråkigt. Får kanske lov att via vår grupträningsansvarig ge våra medlemmar möjlighet att vara med nästa gång. ;-)

Dagen är fullbokad, med möten, träning, dans för stora tjejen och föreläsning i kvinnojourens regi under kvällen. Men det viktigaste mötet har jag med läkare på ortopedmottagningen nu på förmiddagen. Hoppas att jag efter lunch kan stoltsera utan gips. Det hade ju gjort den här dagen till en extra bra dag.


När det är mörka och blöta dagar som idag är det sådana här bilder jag tar fram. Hur kul det än är i en cykelsal så slår det här allt. Nästas höstaktivitet är bokad! Många fler downhill-åk blir det med all säkerhet. Blicken har vågat snegla lite åt inköp av cykel men än så länge bara sneglat. ;-)

Må fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar