onsdag 11 september 2013

När man inte hinner...........

Igår hade jag verkligen inte tid för träning. Dagisinskolning, hämta och lämna på skola/fritids, laga middag, handla, bada barn och sticka iväg på föräldramöte på skolan och sist men inte minst hade vällingen glömts bort i affären.  Dagen hade helt enkelt inte riktigt tillräckligt med timmar men jag hade ett behov av att röra på mig. Inte minst då träningsvärken sedan i helgen fortfarande satt i framsida lår och verkade vara väldigt svårövertalad att "packa sig iväg". Drog därför på mig träningskläderna och sprang till mötet, 1,5 km. Efter mötet sprang jag till affären i Krokom för vällinginköp och därefter hem. En runda på 7,6 km. Så totalt fick jag ihop 9,1 km igår trots att jag inte hade tid att träna! Allt går bara man vill. ;-)

Efter en bra kväll på jobbet och efter att ha varit lite lätt snorig sedan innan helgen känner jag nu tyvärr av halsen. Får bara inte bli sjuk så ikväll blev det en varm kopp te med honung och nu blir det att krypa ner under täcket och försöka bota med några timmars sömn för snart är det helg igen och då väntar återträff med Idrottspedagogerna.

Tidigare i vår skickade jag ut en fråga om någon var intresserad av återträff. Vilket gehör det blev och nu till helgen träffas vi som kunde för vandring, downhillcykling och samkväm under några dagar. Längtar verkligen!!!! :-D

Jag säger over and out för idag!
Hoppas på magiska dagar även den här helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar