fredag 20 september 2013

Vill du träna CrossNature? Nu är det på gång.


Ni är otroligt många som har frågat när jag drar igång. Jag älskar er iver att få komma ut i skog och mark och röra sig tillsammans med andra. Jag håller som bäst på att kolla av vart vi kan hålla till. I första hand kommer jag köra pass i Krokom/Dvärsätt. Var ute en lång sväng med dottern i vagn idag. Närmare bestämt 11 km blev det och att dra vår stora Emmaljungavagn är inte det lättaste men helt klart bra träning. Svårt att ta sig in på stigar och lite svårare terräng men jag fortsätter att scanna av områdena och återkommer inom kort med datum för första prova-på-passet.


Under tiden kan du hjälpa mig att sprida vidare att jag kommer köra CrossNature-pass till dom du känner och som du vet är sugen på träning utomhus. Du kan också skicka en intresseanmälan till mig på mailadress orka.halsamotion@gmail.com Det kommer blir kul, svettigt, lekar, tunga övningar, lättare övningar, balans, kondition, styrka och en himla massa skratt. Passen kommer passa alla oavsett träningsnivå men du måste kunna förflytta dig joggandes i lugnt tempo 2 km. Passet lägger inte fokus på löpning men förflyttningar sker.

Stronger. Faster. By Nature.
Vi ses där ute! :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar