söndag 25 augusti 2013

Veckans utmaning o klart godkänd träningsvecka.

Jag hade planerat en riktig utmaning idag. Långpass med Running Sweden längs Lidingöloppets bana och pass med CrossNature vid Hammarbybacken. Fick fint sällskap under hela passet och trodde verkligen att jag skulle då slita mer men det blev fina km med en och annan slitsam backe. :)
Vilken söndag det blev! 23,5 km under förmiddagen och pass med mer inriktning på styrka under senare delen av eftermiddagen i strålande sommarväder.
Summerar den här träningsveckan och känner att den verkligen blev grym:
Måndag; Brick-pass cykel 35 min och 5 km löpning.
Onsdag; Löpning runt Frösöberget, 11 km.
Lördag; 6*1km intervaller. Totalt 10 km
+ styrka.
Söndag; 23,5 km löpning och 75 min CrossNature-pass.
49,5 km löpning den här veckan. Booom!  Är grymt nöjd och nu ser jag fram emot starten på kommande träningsvecka med två dagars utbildning med CrossNature.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar