fredag 17 maj 2013

En stor hög muskler, självförtroende, glädje och sol


 
Vilken vecka, vilka människor. Vilken enormt stor överdos med endorfiner. En vecka med hetta upp emot 35 grader, sol, blå himmel, poolbad, havsbad och smaskiga Frappe´ i skuggan.
Jag är så enormt lyckligt lottad som får vara med om detta. Som får göra det jag älskar. Ge träningsglädje, ge av min kunskap och samtidigt få smaka på vad alla andra kan.

Pass som jag aldrig provat förut. GRITH-strength, Kettelbells och Crossfit. Pass som får det att kännas i varenda fiber i kroppen. Tack till er som visade mig dessa pass. Fantastiskt!

Spinning och tröjan kunde vridas ur efteråt. Resorb, vatten, energipåfyllnad. Fyra timmars spinning senaste veckan för grymma instruktörer.

Löpning i bergen, löpning på landsväg, på grusvägar i backe, vandring och tid att drömma, fundera, filosofiera. Tid att bara vara.
 
Varmt vatten, 50m bassäng, crawl. Ett par timmars simträning.
 

Grym vecka, grym kropp, grymt liv. Tack världen som ger mig allt detta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar