söndag 17 mars 2013

Träningsparty!

Det är verkligen fest just nu. Ett stort härligt träningsparty och jag älskar´t! Det är så mycket som händer hela tiden och en massa festligheter att se fram emot.
Jag är på väg mot den här fina formen igen och energin sprutar. Älskar verkligen känslan av att orka. Inte bara jobbet utan fritiden, träningen, hemmet, mina barn, sambon. Allt och alla som vill ha en bit av mig.

Tröga skidor idag. Bra fäste, dåligt glid. Med betoning på dåligt! Men 10 km i 5.13 tempo blev det. Ett lugnt och skönt pass men backigt med tanke på att det genomfördes på ÖSK. Tuff terräng, men tuff terräng stärker. Mums!

Den här veckan har varit en fantastisk träningsvecka som har innehållit en massa olika aktiviteter. Måndag; Spinning+styrka, Tisdag; Långfärdsskridskor 12 km, Torsdag; Löpning 4,7 km+Styrka, Fredag; Längdskidor 11,3 km, Lördag; Jämtkraftrännet och halvmaran på lngfärdsskridskor, Söndag; 10 km längdskidor.

Nu siktar jag mot en  ny fin vecka. Gör det du också. Låt ingen annan påverka hur du skall må. Dom är inte värd det!
Kram på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar